Субота, 28.12.2024, 01:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Новосілківський ЗЗСО І-ІІІступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 48
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


20:41
Оголошення

ОГОЛОШЕННЯ

на конкурс на заміщення вакантної посади директора  Новосілківського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області

 

Відповідно до наказу відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради від 29 квітня 2021 № 25 «Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Новосілківського ЗЗСО І – ІІІ ст.», з метою публічного і прозорого призначення на посаду директора Новосілківського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області, що знаходиться за адресою: Львівська обл., Самбірський р-н, село Новосілки-Гостинні, вул.Нова, будинок 16, оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора Новосілківського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Рудківської міської ради Самбірського району Львівської області.

Строк подання документів для участі в конкурсному  відборі з 30 квітня 2021 року по 31 травня 2021 року.

Конкурс на заміщення  вакантної посади директора відбудеться 11 червня 2021 року.

Вимоги до претендентів на вакантну посаду:

  1. є громадянином України;
  2. вільно володіє державною мовою;
  3. має вищу освіту ступеня не нижче спеціаліста магістра (спеціаліста);
  4. стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 

Для участі у конкурсі подають такі документи:

  1. заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
  2. автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  3. копія паспорта громадянина України;
  4. копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  5. копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день подання;
  6. довідка про відсутність судимості;
  7. довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  8. мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.       

Визначені документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.

Умови оплати праці проводяться відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15 квітня 1993 року № 102.

Призначення керівника закладу освіти здійснюється начальником відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради строком на шість років, а для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше – строком на два роки. Призначення керівника закладу освіти здійснюється за результатами конкурсного відбору шляхом укладення контракту.

Документи подаються до відділу освіти виконавчого комітету Рудківської міської ради за адресою: пл. Відродження, 1, м.Рудки Самбірського району Львівської області, секретарю конкурсної комісії Брийовській Юлії Василівні, тел.: 0983687495.

 

 

Переглядів: 188 | Додав: novosilkivskyi_zzso | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz