Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Структура та органи управління закладуУправління закладом освіти 1. Система управління закладами освіти визначається законом та установчими документами. 2. Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють: -засновник або уповноважений ним орган; -керівник закладу освіти; -колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада; -вищий колегіальний орган громадського самоврядування закладу освіти. Керівник закладу освіти в межах наданих йому повноважень: -організовує діяльність закладу освіти; -вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти; -призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки; -забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм; -забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти; -забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти; -сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти; -сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти; -здійснює інші повноваження, передбачені законом та установчими документами закладу освіти. -керівництво закладом загальної середньої освіти здійснює директор, повноваження якого визначаються законом, статутом закладу освіти та трудовим договором. Колегіальний орган управління закладу освіти 1. Основним колегіальним органом управління закладу освіти є педагогічна рада, яка створюється у випадках і порядку, передбачених спеціальними законами. 2. Усі педагогічні працівники закладу освіти мають брати участь у засіданнях педагогічної ради. Педагогічна рада закладу загальної середньої освіти: -планує роботу закладу; -схвалює освітню (освітні) програму (програми) закладу та оцінює результативність її (їх) виконання; -формує систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, включаючи систему та механізми забезпечення академічної доброчесності; -розглядає питання щодо вдосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу; -приймає рішення щодо переведення учнів (вихованців) до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні; -обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їхньої творчої ініціативи, визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затверджує щорічний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників; -розглядає питання впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду та інновацій, участі в дослідницькій, експериментальній, інноваційній діяльності, співпраці з іншими закладами освіти, науковими установами, фізичними та юридичними особами, які сприяють розвитку освіти; -ухвалює рішення щодо відзначення, морального та матеріального заохочення учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу; -розглядає питання щодо відповідальності учнів (вихованців), працівників закладу та інших учасників освітнього процесу за невиконання ними своїх обов’язків; -має право ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу та проведення громадської акредитації закладу; -розглядає інші питання, віднесені законом та/або статутом закладу до її повноважень. -Рішення педагогічної ради закладу загальної середньої освіти вводяться в дію рішеннями керівника закладу. Вищий колегіальний орган самоврядування закладу освіти Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти є загальні збори (конференція) колективу закладу освіти, що скликаються не менше як один раз на рік та формуються з уповноважених представників усіх учасників освітнього процесу. Громадське самоврядування в закладі освіти - це право учасників освітнього процесу як безпосередньо, так і через органи громадського самоврядування колективно вирішувати питання організації та забезпечення освітнього процесу в закладі освіти, захисту їхніх прав та інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському нагляді (контролі) та в управлінні закладом освіти у межах повноважень, визначених законом та установчими документами закладу освіти. Громадське самоврядування в закладі освіти здійснюється на принципах, визначених частиною восьмою статті 70 цього Закону. У закладі освіти діють: органи самоврядування працівників закладу освіти; органи самоврядування здобувачів освіти; органи батьківського самоврядування. Повноваження, відповідальність, засади формування та діяльності органів громадського самоврядування визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти. Піклувальна рада закладу освіти 1. Піклувальна рада закладу освіти створюється та діє на підставі положення, затвердженого керівником закладу освіти. Порядок формування піклувальної ради, її відповідальність, перелік і строк повноважень, а також порядок її діяльності визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти. 2. Піклувальна рада закладу освіти сприяє вирішенню перспективних завдань його розвитку, залученню фінансових ресурсів для забезпечення його діяльності з основних напрямів розвитку і здійсненню контролю за їх використанням, ефективній взаємодії закладу освіти з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, науковою громадськістю, громадськими організаціями, юридичними та фізичними особами. 3. Члени піклувальної ради закладу освіти мають право брати участь у роботі колегіальних органів закладу освіти з правом дорадчого голосу. Піклувальна рада має право: -брати участь у визначенні стратегії розвитку закладу освіти та контролювати її виконання; -сприяти залученню додаткових джерел фінансування; -аналізувати та оцінювати діяльність закладу освіти та його керівника; -контролювати виконання кошторису та/або бюджету закладу освіти і вносити відповідні рекомендації та пропозиції, що є обов’язковими для розгляду керівником закладу освіти; -вносити засновнику закладу освіти подання про заохочення або відкликання керівника закладу освіти з підстав, визначених законом; -може ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу освіти.
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||